2012 Ecoflex 2.0CDTI Insignia
Pomocy!, Szyba pasażera opuściła się, ale nie chciała się podnieść, całkowicie martwa.
Początkowe objawy były takie, że szyba pasażera opuściła się i nie chciała się podnieść, drzwi były w tym czasie zamknięte. Światło ostrzegawcze migotało nieregularnie, dzwonek otwartych drzwi dzwonił i DIS wyświetlał, że drzwi są otwarte. Wszystko ucichło po około minucie i od tego czasu nie działa, dzwonek otwartych drzwi nie dzwoni po otwarciu drzwi pasażera, ale dzwoni po stronie kierowcy. Obecnie jest zablokowana w pozycji zamkniętej, więc mogę korzystać z samochodu.
Próbowałem używanego regulatora szyby i zamka drzwi, sprawdziłem złącze słupka A pod kątem korozji i okablowanie w gumowej przelotce pod kątem pęknięć. Pożyczyłem również dobry przełącznik szyby elektrycznej (strona pasażera) na wszelki wypadek.
Czy to może być awaria BCM, a może przełącznik szyby w drzwiach kierowcy? Słyszałem o przypadku, w którym przełącznik szyby w drzwiach kierowcy uległ awarii i spowodował, że cała operacja szyby pasażera była niesprawna.
Korzystając z mocy Google, znalazłem to, ale strona kierowcy jest w porządku, czy magistrala CAN łączy się z silnikiem kierowcy?
Wyjście alternatora 14,85 (bieg jałowy)
Żywotność baterii (68%) Według Vaux-Com
Byłbym wdzięczny za wszelkie uwagi lub wskazówki.
Richard
Pomocy!, Szyba pasażera opuściła się, ale nie chciała się podnieść, całkowicie martwa.
Początkowe objawy były takie, że szyba pasażera opuściła się i nie chciała się podnieść, drzwi były w tym czasie zamknięte. Światło ostrzegawcze migotało nieregularnie, dzwonek otwartych drzwi dzwonił i DIS wyświetlał, że drzwi są otwarte. Wszystko ucichło po około minucie i od tego czasu nie działa, dzwonek otwartych drzwi nie dzwoni po otwarciu drzwi pasażera, ale dzwoni po stronie kierowcy. Obecnie jest zablokowana w pozycji zamkniętej, więc mogę korzystać z samochodu.
Próbowałem używanego regulatora szyby i zamka drzwi, sprawdziłem złącze słupka A pod kątem korozji i okablowanie w gumowej przelotce pod kątem pęknięć. Pożyczyłem również dobry przełącznik szyby elektrycznej (strona pasażera) na wszelki wypadek.
Czy to może być awaria BCM, a może przełącznik szyby w drzwiach kierowcy? Słyszałem o przypadku, w którym przełącznik szyby w drzwiach kierowcy uległ awarii i spowodował, że cała operacja szyby pasażera była niesprawna.
Korzystając z mocy Google, znalazłem to, ale strona kierowcy jest w porządku, czy magistrala CAN łączy się z silnikiem kierowcy?
U1534 00 | (K9 BCM) LIN Bus 3 Utrata komunikacji z urządzeniem 4 (M74D Silnik szyby - Kierowca |
Wyjście alternatora 14,85 (bieg jałowy)
Żywotność baterii (68%) Według Vaux-Com
Byłbym wdzięczny za wszelkie uwagi lub wskazówki.
Richard