Vauxhall Owners Network Forum banner
Status
Not open for further replies.

U1534-00 Magistrala LIN 3 Utracono komunikację z urządzeniem 4

37K views 11 replies 4 participants last post by  andy_v  
#1 ·
2012 Ecoflex 2.0CDTI Insignia

Pomocy!, Szyba pasażera opuściła się, ale nie chciała się podnieść, całkowicie martwa.

Początkowe objawy były takie, że szyba pasażera opuściła się i nie chciała się podnieść, drzwi były w tym czasie zamknięte. Światło ostrzegawcze migotało nieregularnie, dzwonek otwartych drzwi dzwonił i DIS wyświetlał, że drzwi są otwarte. Wszystko ucichło po około minucie i od tego czasu nie działa, dzwonek otwartych drzwi nie dzwoni po otwarciu drzwi pasażera, ale dzwoni po stronie kierowcy. Obecnie jest zablokowana w pozycji zamkniętej, więc mogę korzystać z samochodu.

Próbowałem używanego regulatora szyby i zamka drzwi, sprawdziłem złącze słupka A pod kątem korozji i okablowanie w gumowej przelotce pod kątem pęknięć. Pożyczyłem również dobry przełącznik szyby elektrycznej (strona pasażera) na wszelki wypadek.

Czy to może być awaria BCM, a może przełącznik szyby w drzwiach kierowcy? Słyszałem o przypadku, w którym przełącznik szyby w drzwiach kierowcy uległ awarii i spowodował, że cała operacja szyby pasażera była niesprawna.

Korzystając z mocy Google, znalazłem to, ale strona kierowcy jest w porządku, czy magistrala CAN łączy się z silnikiem kierowcy?

U1534 00(K9 BCM) LIN Bus 3 Utrata komunikacji z urządzeniem 4 (M74D Silnik szyby - Kierowca

Wyjście alternatora 14,85 (bieg jałowy)
Żywotność baterii (68%) Według Vaux-Com

Byłbym wdzięczny za wszelkie uwagi lub wskazówki.

Richard
 
#2 · (Edited)
Być może masz uszkodzony mikroprzełącznik zamka drzwi, który następnie przeciąga system CANBUS w tych drzwiach?
 
Save
#3 ·
Dzięki za odpowiedź, Koicarpkeeper

Wczoraj wymieniłem zamek w drzwiach modelu Insignia z 2016 roku, ponieważ nigdzie nie mogłem znaleźć mikroprzełącznika i podejrzewałem, że jest on częścią zamka. Pomijając wiązkę przewodów drzwi, wymieniłem prawie wszystko w tych drzwiach, z wyjątkiem przełącznika, który wykluczyłem, pożyczając sprawny.

Pozdrawiam
 
#5 ·
AKTUALIZACJA: Elektryczne okno naprawione i działa:)

Mogę myśleć, że poszedłem w zupełnie złym kierunku, szukając problemów z magistralą LIN i powinienem był zacząć od dobrych, starych problemów z zasilaniem i uziemieniem. Kupiłem instrukcję, aby pomóc zidentyfikować połączenie danych z silnikiem okna, aby sprawdzić, czy napięcie i oporność mieszczą się w granicach.

Sprawdziłem więc uziemienie, dobry opór zgodnie z instrukcją. Zasilanie silnika i brak napięcia po włączeniu zapłonu oraz brak ciągłości między wtyczką złącza słupka A. Więc zdarłem osłonę wiązki przewodów aż do silnika okna i stwierdziłem, że przewód zasilający prawdopodobnie ocierał się o coś, a następnie całkowicie skorodował - zielona korozja na przewodzie zasilającym.

91530


Połączyłem i uszczelniłem połączenie i działa idealnie, sprawdzę i wyczyszczę kody jutro, aby zobaczyć, czy coś wróci.

Nie jestem pewien co do [B2615-02 Passenger Dimming Circuit 2 - Short to Ground]

Sprawdzę jutro i zaktualizuję.
 
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.