2012 Ecoflex 2.0CDTI Insignia
Hulp!, Het raam aan de passagierskant ging naar beneden maar ging niet meer omhoog, helemaal dood.
De eerste symptomen waren dat het raam aan de passagierskant naar beneden ging en niet meer omhoog ging, de deur was op dat moment gesloten. Het interieurlicht flikkerde onregelmatig, de deurchime ging af en de DIS gaf aan dat de deur open was. Alles werd stil na ongeveer een minuut en heeft sindsdien niet meer gewerkt, de deurchime gaat niet af als je de passagierskant opent, maar wel aan de bestuurderskant. Het zit momenteel vast in de gesloten positie zodat ik de auto kan gebruiken.
Ik heb een gebruikte raamregelaar en deurslot geprobeerd, ik heb de connector van de A-stijl gecontroleerd op corrosie en de bedrading in de rubberen tule op breuken. Ik heb ook een goede schakelaar voor de elektrische ramen (passagierskant) geleend, voor het geval dat.
Kan dit een BCM-fout zijn of misschien de schakelaar voor de ramen aan de bestuurderskant? Ik heb een geval gehoord waarbij de schakelaar voor de ramen aan de bestuurderskant defect was en de hele werking van het raam aan de passagierskant onbruikbaar maakte.
Met behulp van de kracht van Google vond ik dit, maar de bestuurderskant is in orde, of verbindt de CAN-bus vanaf de bestuurdersmotor?
Dynamo output 14.85 (stationair)
Levensduur batterij (68%) Volgens Vaux-Com
Ik zou dankbaar zijn voor alle input of richting.
Richard
Hulp!, Het raam aan de passagierskant ging naar beneden maar ging niet meer omhoog, helemaal dood.
De eerste symptomen waren dat het raam aan de passagierskant naar beneden ging en niet meer omhoog ging, de deur was op dat moment gesloten. Het interieurlicht flikkerde onregelmatig, de deurchime ging af en de DIS gaf aan dat de deur open was. Alles werd stil na ongeveer een minuut en heeft sindsdien niet meer gewerkt, de deurchime gaat niet af als je de passagierskant opent, maar wel aan de bestuurderskant. Het zit momenteel vast in de gesloten positie zodat ik de auto kan gebruiken.
Ik heb een gebruikte raamregelaar en deurslot geprobeerd, ik heb de connector van de A-stijl gecontroleerd op corrosie en de bedrading in de rubberen tule op breuken. Ik heb ook een goede schakelaar voor de elektrische ramen (passagierskant) geleend, voor het geval dat.
Kan dit een BCM-fout zijn of misschien de schakelaar voor de ramen aan de bestuurderskant? Ik heb een geval gehoord waarbij de schakelaar voor de ramen aan de bestuurderskant defect was en de hele werking van het raam aan de passagierskant onbruikbaar maakte.
Met behulp van de kracht van Google vond ik dit, maar de bestuurderskant is in orde, of verbindt de CAN-bus vanaf de bestuurdersmotor?
U1534 00 | (K9 BCM) LIN Bus 3 Communicatie verloren met apparaat 4 (M74D Raammotor - Bestuurder |
Dynamo output 14.85 (stationair)
Levensduur batterij (68%) Volgens Vaux-Com
Ik zou dankbaar zijn voor alle input of richting.
Richard