Vauxhall Owners Network Forum banner
Status
Not open for further replies.

Astra 1.7 Cdti (2011) - powracające problemy.

38K views 10 replies 4 participants last post by  Fred Bassett  
#1 ·
Cześć
Mam powtarzający się problem z moją Astrą. Kupiłem ją w maju 2013 roku i od tego czasu mam problemy. Dziś się zepsuła i musiałem ją odholować.

Powtarzający się kod, który się pojawia, to kod 84 - zredukowana moc silnika. Samochód jedzie dobrze, ale ten kod wciąż się pojawiał. Zabierałem go wiele razy do dealerów, którzy mówią, że zrobili aktualizację oprogramowania i powinno być dobrze, ale po tygodniu lub dwóch kod pojawiał się ponownie. Samochód również się trząsł i szarpał, prawie szarpał podczas ruszania z 1 biegu, czasem nawet na wyższych biegach - w trakcie jazdy.

Dziś samochód po prostu nie mógł pokonywać wzniesień, osiągał 30 mil na godzinę na 3 biegu i po prostu nie mógł jechać wyżej i musiałem się zatrzymać, ponieważ nie chciałem jechać nim po szybkich drogach. Zadzwoniłem do pomocy drogowej, która podłączyła swój komputer diagnostyczny i wyświetliła kod błędu dotyczący utraty doładowania/ciśnienia doładowania. Jest teraz u dealerów.
Zastanawiam się tylko, czy ktoś miał powtarzający się problem z kodem 84? Czy to częsta usterka?
Mam już dość tych wszystkich problemów, jestem gotowy szukać innego samochodu!
 
#2 ·
Jak można sobie wyobrazić, wiedza na temat najnowszego modelu Astra J jest ograniczona, ponieważ jest to tak nowy model. Kod 84 zwykle odnosi się do problemu z niedoładowaniem. Czy samochód jest jeszcze na gwarancji?
 
Save
#3 ·
Jak można sobie wyobrazić, wiedza strony na temat najnowszego modelu Astra J jest ograniczona, ponieważ jest to tak nowy model. Kod 84 zwykle odnosi się do problemu z niedoładowaniem. Czy samochód jest jeszcze na gwarancji?
Tak, właśnie. Gwarancja kończy się po 3 latach lub po przejechaniu 60 000 mil. Mój ma właśnie 59 700... więc miejmy nadzieję, że cokolwiek jest z nim nie tak, tym razem uda się to naprawić.
Zadzwoniłem do dealera i potrzebna część będzie dopiero jutro. Kiedy facet z AA wysadził mnie w salonie, poprosiłem o samochód zastępczy, ponieważ obiecano mi to ostatnim razem, gdy miałem problemy, ponieważ nie mogę pracować bez mojego samochodu. Można powiedzieć, że jak tylko dowiedziałem się, że samochód musi zostać na noc, nie było dostępnego samochodu. Typowe.

Mam już tego dość. Szukam czegoś innego.
 
#4 ·
Mam Astrę z 2011 roku, która dwukrotnie wyświetliła ten kod. Kod błędu został wyczyszczony po wyłączeniu silnika i wszystko wydaje się być w porządku, błąd nie pojawił się ponownie od zeszłego lata (odpukać!)

Jaką część zamówili? Może mi to pomóc w przyszłości.
 
#5 ·
Mam Astrę z 2011 roku, która dwukrotnie pokazała ten kod, kod błędu został wyczyszczony po wyłączeniu silnika i wszystko wydaje się być w porządku, błąd nie pojawił się ponownie od zeszłego lata (odpukać!)

Jaką część zamówili? Może mi to pomóc w przyszłości
Wymienili zespół obejścia/chłodnicy EGR i filtr cząstek stałych. Jeśli ktoś może wyjaśnić, co to jest i jak to pomogło, byłoby wspaniale! Pytałem, ale nadal tak naprawdę nie rozumiałem.

Wygląda na to, że na razie działa dobrze....
 
#6 ·
Zawór recyrkulacji spalin został zaprojektowany w celu zawracania niewielkich ilości spalin do kolektora dolotowego, wprowadzając zawracane spaliny z powrotem do procesu spalania. Chłodnica jest wymiennikiem ciepła, a filtr cząstek stałych zbiera szkodliwe cząstki sadzy i filtruje je ze spalin, oczyszczając je z sadzy z silników Diesla w momencie, gdy spaliny opuszczają układ wydechowy. Czy warsztat nie wyjaśnił swojego uzasadnienia dla wymiany tych elementów?
 
Save
#7 ·
Zawór recyrkulacji spalin jest zaprojektowany do recyrkulacji małych ilości spalin do kolektora dolotowego, umieszczając te recyrkulowane gazy z powrotem w procesie spalania. Chłodnica jest wymiennikiem ciepła, a filtr cząstek stałych zbiera szkodliwe sadze i filtruje je ze spalin, oczyszczając je z sadzy diesla, gdy spalone gazy opuszczają wydech. Czy warsztat nie wyjaśnił swojego powodu wymiany tych elementów?
Cóż, zapytałem, co jest z tym nie tak. Początkowy kod błędu pojawił się z P2262 - Ciśnienie doładowania turbosprężarki/sprężarki nie wykryte, a także błąd filtra cząstek stałych. Najwyraźniej system EGR zasila tę turbosprężarkę? Dlatego nie miałem żadnej mocy podczas przyspieszania na wzniesieniach. Nie znam się na samochodach, więc nie jestem pewien, czy to prawda, czy nie?
 
#8 ·
Być może informacje z czujników MAP zaalarmowały ECU o tym, że EGR nie działa, wprowadzając samochód w tryb awaryjny. Filtr cząstek stałych DPF musiał być zablokowany. Oczywiście to tylko moje przypuszczenia, ale mniejsza z tym, miejmy nadzieję, że teraz czeka Cię okres bezproblemowej jazdy, dzięki czemu znów zakochasz się w swoim Astrze! Lol....
 
Save
#9 ·
Być może informacje z czujników MAP zaalarmowały ECU o tym, że EGR nie działa, wprowadzając samochód w tryb awaryjny. Filtr cząstek stałych DPF musiał być zablokowany. Oczywiście to tylko moje przypuszczenia, ale cokolwiek, miejmy nadzieję, że teraz będziesz miał okres bezproblemowej jazdy, więc znów zakochasz się w swoim Astrze! Lol ....
Lol! zobaczymy, jak samochód będzie jeździł przez jakiś czas. Jeśli ten kod błędu pojawi się ponownie, mogę krzyczeć! lol!
 
#10 ·
Cześć!

Trochę późna odpowiedź, ale pomyślałem, że podzielę się z wami moimi obecnymi doświadczeniami. Jeżdżę Oplem Astrą 1.7 CDTi 2011. Miałem ten sam problem z kodem 84. Ostatecznie problem polegał na tym, że jeden kabel prowadzący do turbosprężarki został uszkodzony przez kunę :) Znalezienie przyczyny zajęło około 3 miesięcy. Samochód jeździł dobrze, ale od czasu do czasu pojawiał się kod 84. Od czasu wymiany kabla wszystko jest w porządku. Pozdrowienia z Czech.
 
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.