Vauxhall Owners Network Forum banner
157 views 4 replies 2 participants last post by  Retromau5  
#1 ·
Net een offerte van £919 gekregen om de distributieriem + waterpomp te vervangen op onze MY15 Zafira Tourer 2.0 cdti (140k). Uiteraard ga ik niet in op dit ongelooflijk aantrekkelijke aanbod, dus ik vraag me af of iemand een betrouwbare garage in de omgeving van Middlesbrough kent die dit voor een realistischer prijs kan doen? L

#2 ·
Normanby Road Motors, Normanby Road, Southbank, een kerel genaamd Colin runt de plek, of deed dat tenminste de laatste keer dat ik er een paar jaar geleden was.

Dave Dent Motors, Bolkow Road Industrial Estate Grangetown

alleen de twee garages die ik ooit heb gebruikt

#3 ·
Bedankt daarvoor. Ik heb ze (Normanby Road) een paar jaar geleden gebeld om te zien of ze de olieopnameafdichting wilden vervangen, maar dat soort dingen doen ze niet, was het antwoord. Ik heb dat laten doen bij de garage ernaast (Mick's Mobile Mechanic) die alles prima deed, behalve dat hij bij het terugplaatsen van de carterpan de peilstok vergat en deze vastzette. Hij heeft hem er verdomme uitgehaald toen hij hem eruit trok. Ik zal ze bellen over de distributieriem.

#4 ·
Het antwoord dat ze van mij zouden hebben gekregen, zou zijn geweest: "Je bent een garage, je repareert auto's", en gelachen, en dan niet meer teruggegaan.

Er is nog een >> Autogarage in Middlesbrough, Marshbrook Motors - Home. Ik heb ze niet gebruikt, maar mijn broer wel, het was voor een waterpomp op een mokka, hij was tevreden met hun service.

Mijn broer werkte vroeger voor GSF, ik zal hem vragen naar een goede garage in de buurt, hij is weg tot zondag (y)